2010年9月15日 星期三

出爐寒底王




未到中秋 , Curious 已經要求瞓暖床仔 ( 黃色果張 )






21 則留言:

  1. 唉,肥餅,發少,老野係咁架啦,睇開D啦

    回覆刪除
  2. 我家現在開左冷氣..黑喵又係走左出廚房瞓..黑喵唔鍾意噗冷氣架

    回覆刪除
  3. 發少好識保重,唔好冷親,其實發少好錫阿娘,如果冷病咗,咪又係攞阿娘o黎搞,係咪

    回覆刪除
  4. 發少同我hono啱啱相反.....咁佢地攬埋一齊咪可以各取所需囉

    回覆刪除
  5. 發少係寒d,因為佢瘦;至於肥餅 .......... 貌奶油怕凍啦!!

    回覆刪除
  6. 大熱天時涼住冷氣叫寒....曬命! 打要驗證

    回覆刪除

  7. 笑C我!哈哈哈~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  8. 咁快訓暖床,到佐冬天點算呀發少??

    回覆刪除
  9. 餅媽,校細啲泠氣,咁咪唔使瞓暖床仔住。

    回覆刪除
  10. 老野...  老野幫您影靚相..邊庶煩!

    回覆刪除
  11. 冷氣開細D,咁咪環保D囉,發少用身體語言教人地環保呀~~~

    回覆刪除
  12. 唔好冷襯發少

    回覆刪除
  13. 咁快要抗寒衣物

    回覆刪除
  14. 現在早晚已經好有秋意了. ..不用開泠氣嗎..

    回覆刪除
  15. 室外好熱,室內開冷氣就好凍,而家D天氣真係好麻煩,唔開冷氣都唔得....

    回覆刪除

  16. hahahaha))))))我諗亦是我金金嘅心聲!

    回覆刪除
  17. 餅少,豆丁真係同你鬥寒呀,佢前日走入被被同我瞓呀!

    回覆刪除
  18. 叫貓奴熄冷氣囉!

    回覆刪除
  19. aiya! i want to buy a 暖床仔 for kool kool in novemeber when i come back to hk la!!! where can i buy one!?!?!? how much is it ar?!?! i think kool kool would love it when winter (and snow) comes!!! :)

    回覆刪除