2007年8月2日 星期四

Biscuit 升左職

 
你自己,同貓地解釋做乜唔跟爹娘住!

Biscuit:爺爺家我好忙碌,
好食好住點捨得走!最重要係 ...

Biscuit:dad dad 結婚後,爺爺自己住!以前 Curious 哥哥係度陪爺爺,但 佢大 cool,間屋都好靜!

自從 Biscuit 代替哥哥,因為細佬比較痴人,又活潑,動作又多,仲得閒會叫人!間屋變左多 d 聲音,逗得趙氏一家都好開心!

Biscuit:冇錯!家陣咁重要,
爺爺升左我做 PR Manger!老鼠又唔駛捉,淨係玩玩下又一日!


Biscuit:
每日三餐有工人服侍,有專人同我玩!夜晚 Dad dad 、二姑媽過來食飯,又有得玩,咁好的居住環境,唔好咩!

但係細佬冇得同哥哥玩打交?

Biscuit:呢輪 Kitty 小表妹有過黎玩,咪有人俾我打囉!
不過 Kitty 唔夠快手,成日中左我嘅
快閃手!

Biscuit:所以我決定每個月,向爺爺申請放假幾日,才返去陪 Curious 哥哥玩!


掛住 Biscuit 咪去爺爺家住吓!但唔可以次次去親,躲係梳化底!

Curious:仲傷心,爹娘唔要我!


沒有留言:

張貼留言