2007年7月22日 星期日

Curious 5 歲嘞

2002 年 7 月 22 日,一隻小貓的誔生,
Baby帶來趙氏一族無限歡樂!
Curious 係上天賜俾我地家族的禮物
( 我都係學李徐子淇女士咁講咋 )

 

回想當初從 Spca 收養 Curious 到爺爺家,佢個樣係咁嘅!
 家陣肥左又靚左,面豬仲圓圓地添。

Curious 初抵爺爺家時,令爺爺和 dad dad 帶來無比幸運,所以爺爺成日叫佢招財貓!

至 2005 即 dad dad 結婚後半年,因為 Curious 太 miss dad dad ,

Tongue
唔肯食野兩星期。患上動物抑鬱症,而缺水、發高燒、膽管出現問題,嚇到阿娘好內咎!

要留院吊鹽水,食足一個月藥!阿娘每天又乪又求,大少爺食野、餵藥。終於縱到 Curious 而家咁霸王!

Wushu

 

爺爺家原有位置,由 Biscuit 細佬頂上!一樣咁可愛!


Curious :梗係咁樣最好,爹娘永遠鍚哂我地 ....Kisses更多謝各位叔叔姨姨、姐姐哥哥,一路咁支持 Curious n Biscuit !堅持唔信我地係曳曳豬? (實情阿娘屈我地唔少!)


沒有留言:

張貼留言